keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Joko pian?

Nyt alkaa tuntuun, että rupiais oleen kesälomat paikallaan! Tuntuu, että jokainen jää lomalle ja tulee lomalta, ja minä olen töissä. Vieläkin reilut pari viikkoa jäljellä! Ja asiakas vielä palautti mut siihen karuun totuuteen, että tosiaan kouluthan alkaa melkolailla sillon kun minä jään vasta lomille. Kuvittelin, että se yhden viikon loma katkasis vähän ja auttas jaksaan loppu kesän, mutta pyh! Ihanat kesä kelit alkaa tuntuun siltä, että ens vuonna oon heinäkuun lomalla ja kaikki neljä viikkoa ehdottomasti putkeen! Saapahan lomailla ihan rauhassa ja tehdä kaikkea sitä mitä muut lomalaiset näyttää tekevän nyt. Ne kun hengailee jo aamulla kaikessa rauhassa torilla, kun minä poljen ennen yhdeksää töihin ja siellä ne on edelleen kuuntelemassa live-muzakkia kun minä pääsen töistä, en ala! No kaikesta huolimatta leikittiin tänä iltana vähän kesälomaa...


Suu täynnä lättyä
Käytiin torinrannassa sen verran pyörähtään, että söin plätyn kermalla ja manzikkahillolla ja Antti hengitti Porilaisen sisään. Ja kuunneltiin vierestä piknik-areenalta kun ilmeisesti Juha Tapio(?!?) tai joku vastaava musisoi... En tunne noita niin, mutta ei sillä väliä kunhan hengaili. Tosin musta tuntu, että siellä oli enempi keski-ikäsiä ryyppäämässä rannassa, kuin niitä normi teinejä teatterin kulmilla.


Ja tietystihän kesään kuuluu avojaloin kävely, huomas kyllä, ettei oo paljon moista tänä kesänä tullu tehtyä. Ja muutenki, kun jalat on valmiiksi ihan tönkössä siitä mansikan poiminnasta ja tuntuu ettei kävely luonnistu normaalisti... En tajua miten sain itteni näin jumiin siinä hommassa? Oonkohan tulossa jotenki vanhaksi?

Osaanpa näyttää jotenki kovin tönkkö-poseeraavalta




Että sitä lomaapa vain odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti