torstai 4. elokuuta 2011

Almoust kesäloma!!

Vielä siis huomenna pitäs saada kammettua ittensä sängystä aamulla ylös ja raahata ittensä tekeen viimonen työpäivä... Sitten se pitkään odotettu loma alkais, kello 17.00 huomenna olen L-O-M-A-L-L-A! :D Suurentelenko mä nyt tätä asiaa vähän? Oon vaan niin mielissään, vihdoinkin! Jäin tänään työpäivän jälkeen ihan tekeen itelleni kesäloma kynnetkin, että menis sitten loman yli näillä!


Ah ja tänään tosiaan kovalla jännityksellä odotetut Swiss Passitkin kopsahti postiluukusta! Aloin jo oleen aika varma, että ne ei ees ehdi meille asti, ennen maanantai aamua. Mutta ehtivät päivän jopa "etuajassa" ennenkö olis ollut pakko saapua... Joten iloisia ollaan, päästään liikkumaan myös Sveitsissä ympäriinsä...


Oon ollu pari päivää kissa- ja kukkavahtina kun sisko on viettämässä lomaa. Että kahta kattia onpi päässy ruokkiin ja hoitaan. Tosin ne oli päättäny alkaa haiseen vähän pahalle ja ehkä pissannu ihan väärään paikkaan. En vain osannu paikallistaa hajun lähdettä, niin sori nyt vaan, siellä haiskahtaa vähän edelleenkin! Olen ehkä maailman huonoin kissavahti siis! Ja sen ainoan kukanki kastelun tyrin josta mua varotettiin, että sieltä tulee vedet yli ja tippuu pitkin pöytiä, niin tein just niin! Putkeen meni! Mutta menkööt!

Hessua kiinnosti kamera

Hessu herra...

...ja Iines neiti.

Jään innolla odotteleen huomista päivää ja toivotan moh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti